Ofte stillede spørgsmål
Hvad er leveringstiden for min ordre?
Leveringstiden varierer fra 5 - 10 hverdage.
Opdatering: De fleste pakker ankommer til Denmark lidt hurtigere! Normalt modtager du din pakke inden for 5 - 10 hverdage.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg endnu ikke har modtaget min ordre?
Hvis leveringstiden på 5 - 10 hverdage er gået, og du stadig ikke har modtaget noget, bedes du sende en mail til infocloveli@gmail.com. Så finder vi ud af for dig, hvad der sker med din pakke.
Jeg ønsker at bytte/returnere min ordre, hvordan gør jeg det?
For at sende en retur, skal du blot kontakte vores kundeservice på infocloveli@gmail.com. Indtast dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000), som du har modtaget i bekræftelsesmailen og årsagen til returneringen. Vi giver dig derefter returadressen og bekræfter returneringen. Efter det er gjort, kan du sende produktet til os via den kurer, du har valgt.
Hvad er omkostningerne ved returnering?
Desværre er returnering til os for din egen regning. Omkostningerne vil derfor afhænge af kureren. Se hjemmesiden for den relevante kurer, du vil sende med, for mere information om priser.
Hvad er betingelserne for at returnere mine produkter?
Der er altid en returperiode på 14 dage. Returperioden starter den dag, du modtager varen. Der er dog betingelser for returnering:
Du kan kun returnere varen hvis:
- Returfristen endnu ikke er udløbet
- Produktet er i original emballage og alle etiketter stadig er påsat
- Produktet er endnu ikke brugt
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Vi accepterer betalinger via forskellige betalingsmetoder, såsom: Klarna, MobilePay, iDeal, Bancontact, Kreditkort, Apple Pay, Google Pay & Amex. Hvis du ikke er sikker på, om din betalingsmetode blev accepteret, skal du følge trinene på betalingssiden for at gennemgå alle mulige muligheder.
Alle transaktioner går gennem sikre og pålidelige betalingssystemer og er derfor sikre. Hvad hvis jeg ikke har modtaget en bekræftelsesmail for min ordre?
Det er ikke meningen. Send en e-mail med dit fulde navn og e-mail til infocloveli@gmail.com. Vi hjælper dig hurtigt.
Kan jeg annullere min ordre?
Vil du annullere din ordre af en eller anden grund? Send en e-mail til infocloveli@gmail.com så hurtigt som muligt . Angiv venligst dit navn, ordrenummer (f.eks. #0000), som du har modtaget i bekræftelsesmailen og årsagen til, at du ønsker at annullere ordren.
Leder du altid efter den ene unikke netbutik, der kan overraske dig gang på gang med de mest trendy og fede produkter? Led ikke længere, for Cloveli er det rigtige sted for dig! Vi blev skabt ud fra en passion for at finde specielle varer, som du ikke finder andre steder.
Vores mission er enkel: Gør dig glad med produkter, der gør dit liv meget bedre. Hvad enten det drejer sig om smukt tilbehør til hjemmet, praktiske gadgets til på farten eller de nyeste modetrends; Du finder det hele hos os.
Det, der virkelig adskiller os, er vores engagement i god service. Vores team står til rådighed 6 dage om ugen for at hjælpe, rådgive og besvare dine spørgsmål. Vi forstår, at du har travlt, så vi gør det så nemt og behageligt som muligt at handle hos os.
Har du spørgsmål til et produkt, vil du gerne have mere information om fragt, eller leder du bare efter noget særligt? Tøv ikke og send os en e-mail til infocloveli@gmail.com. Vores kundeservice er der altid for dig og hjælper dig gerne.
Vi er overbeviste om, at der er et perfekt produkt til dig i vores sortiment. Fra originale gaveideer til praktiske værktøjer, der gør din hverdag mere behagelig. Hos Cloveli kredser alt om din lykke og tilfredshed.
Tag et kig rundt og bliv inspireret af vores kollektion. Vi lover, at du finder noget hos os, som du ikke finder andre steder. Velkommen til Cloveli, din kilde til unikke og specielle produkter!